Hösten är perfekt för porträttfotografering!

Just nu är det ljust och färgstarkt utomhus, och alltså ett perfekt läge för att fota porträttbilder! Om du är intresserad av att få fina porträttbilder till ett lågt pris maila då mig på [email protected] så att vi kan boka in en fotografering så snart som möjligt!

Bilderna lär ta 1-2 arbetsdagar att bli färdigredigerade, beroende på hur många bilder du beställer. När bilderna är klara skickar jag de till dig med en gång såklart så att du kan få bilderna så snabbt som möjligt!

Porträttfotografering 50kr/bild
...eller paketpris:
5 bilder - 200kr
10 bilder - 350kr
15 bilder - 500kr


Du väljer vad du vill ha för sorts porträttbilder och jag gör mitt bästa för att fota just de bilderna du önskar!



Boka nu medan vädret fortfarande tillåter utomhusfotografering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0